Vânzările online ale agențiilor de turism din România au crescut în primele cinci luni cu peste 30%, iar valoarea medie a tranzacțiilor a urcat cu 18%, de la 155 euro în aceeași perioadă a anului trecut la 182 euro, potrivit furnizorului de soluții eCommerce PayU, informează Mediafax.
„În contextul în care evoluțiile în offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online oferă toate ingredientele pentru ca agențiile de turism să își crească vânzările: soluții integrate cu sistemele lor interne de rezervări, posibilități multiple de parteneriate și promoții, canale de comunicare mai eficiente și, mai ales, rapiditate în procesul de vânzare și încasare. În consecință, vedem creșteri constante de la un trimestru la altul, atât în volumul pieței, cât și în numărul jucătorilor care își dezvoltă canalul online”, a declarat într-un comunicat Cristi Herghelegiu, country manager PayU în România.
Valoarea medie a operațiunilor a urcat cu 18%, dar în cazul promoțiilor valoarea tranzacțiilor poate crește chiar și cu 100%, potrivit comunicatului.
PayU România face parte din PayU Group, deținut de Naspers Ltd, un grup media multinațional, cu operațiuni în domeniile media, Internet și eCommerce.